Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Μια μέρα στη σχολή (part 2)

Είμαι ένα μικρό χελωνάκι χωρίς όνομα, τα μικρά χελωνάκια δεν έχουν όνομα!

Συνεχίζοντας την βόλτα μας στη σχολή είδα πολλά περίεργα πράγματα. Ο Θανάσης μου είχε πει ότι έρχονται εδώ (οι φοιτητές) για να μάθουν κάποια πράγματα για να μπορέσουν να βρουν δουλειά αργότερα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι οι περισσότερες κοπέλες είχαν μπερδευτεί λιγάκι. Συγκεκριμένα είχαν μπερδέψει τις μέρες και τις ώρες αφού 9 το πρωί δεν γίνεται να εμφανίζεσαι στη σχολή λες και είσαι έτοιμη να πας στα μπουζούκια και τα club (ακόμα και αν ανήκεις στην Δασπ) με πέντε στρώσεις make-up, δεκάποντο τακούνι, χρυσαφί τσαντούλα με ασορτί υπόδημα και όλα φάτσα φόρα... (Τα παραπάνω μου τα είπε ο Θανάσης να τα γράψω γιατί απ' ότι μου είπε τα είχε άχτι τόσο καιρό να τα πει κάπου και έτσι του έκανα το χατίρι!)

Μα καλά, ρώτησα τον Θανάση, πότε προλαβαίνουν και είναι έτσι «καλοφτιαγμένες» 9 το πρωί κάθε μέρα? Μου είπε ότι αυτές για να μην προδώσουν τον κώδικα τιμής είκοσι σημείων του Cosmo είναι ικανές να ξυπνήσουν από τις 6 για να είναι έτσι φτιαγμένες. Πιο πολύ με προβλημάτισε το ότι αυτές οι κοπέλες υποτίθεται ότι είναι από τις εξυπνότερες στην Ελλάδα (σύμφωνα με τον βαθμό τους πάντα) και προσπαθούσα να φανταστώ πως θα είναι οι χαζές κοπέλες. Ο Θανάσης μου είπε ότι δεν φταίνε μόνο αυτές, αλλά φταίμε και εμείς οι μα...ες (λογοκρισία από την Κατερίνα) οι άντρες που τους δίνουμε αξία και σημασία, ή μήπως εμείς τις έχουμε οδηγήσει σε αυτήν την κατάσταση. Σε αυτό το σημείο είπα στον Θανάση ότι άμα θέλει να φιλοσοφήσει να φτιάξει το δικό του blog και ότι αυτό είναι το δικό μου blog και δεν θα γράφω συνέχεια τις δικές του σκέψεις. Προς στιγμήν φάνηκε να το σκέφτεται και να του καλάρεσε σαν ιδέα αλλά μετά πρέπει να σκέφτηκε ότι έχει πολλές ασχολίες (πχ Warcraft) και ότι μάλλον δεν θα τα έβγαζε όλα πέρα. Ευτυχώς...!

Συνεχίζοντας μπήκαμε σε ένα μάθημα που το δίδασκε κάποιος κύριος Βουρλάκης. Αυτός ο κύριος είναι πολύ καλός αφού από την αρχή μας είπε ότι χάρη μας κάνει που έρχεται και διδάσκει (δηλαδή που κάνει την δουλειά του όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο) και ότι άμα ήθελε δεν θα ερχόταν καν στο πανεπιστήμιο (να κάνει την δουλειά του όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο) και θα καθόταν σπίτι του. Βέβαια αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί κάνει χάρη στους φοιτητές που έρχεται στο πανεπιστήμιο αφού για αυτόν ακριβώς το λόγο πληρώνεται από το κράτος....
Περίεργοι που είσαστε εσείς οι άνθρωποι!

Υ.Γ. Ζητώ συγνώμη που δεν ανανεώνω το blog μου τόσο συχνά, αλλά βλέπετε χειμώνας έρχεται και πρέπει να κάνω και εγώ τις καβάτζες μου... Αλλά μην ανησυχείτε δεν θα σας αφήσω παραπονεμένους.

..... Συνεχίζεται .....

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hahahaha!! proskunw ;) to kalutero ws twra! fainetai pws otan apousiazeis gia ligo kairo xelwnaki mou,kaneis 8aumata meta.. ma "kwdikas twn 20 shmeiwn"? "Vourlakis"?? orgiases! keep up!

The Wrong Girl είπε...

Πες τα πες τα !!! Πάντως δε μπορώ να μη σχολιάσω ότι εμάς τις πληρηροφορικίνες που δεν ακολουθούμε τον "κώδικα των 20 σημείων" μας κράζει ο αντρικός πληθυσμός της σχολής... Aντρες! :P

Ανώνυμος είπε...

Agaphto mou xelwnaki,

Molis kopikes apo to mathima mou kai bikes sth maurh lista i opoia tha prooithithei kai stous ipoloipous kathigites sou sthn sxoli.

yourmusicride είπε...

@ shakermaker

Τhanks :) Ίσως έφταιγε το χθεσινό κρασάκι... Τι να πω!

@ Ηλιάνα

Κοίτα το γεγονός ότι μια πληροφορικίνα ξεχωρίζει σαν την μύγα μεσ'το γάλα κάτι λέει νομίζω :P

@ "Vourlakis"

Κάπου βαθιά μέσα μου το ήξερα ότι είσαι κρυφός θαυμαστής μου!! (Δεν θα έλεγα ότι ισχυεί το ίδιο και για μένα:P)

Ανώνυμος είπε...

@Χελωνάκι χωρίς όνομα

tha sou po otan tha xaseis th thesi sou (sthn sxoli)

yourmusicride είπε...

Ξέρω που βρίσκεται το γραφείο σου, και που παρκάρεις το αμάξι σου. Πρόσεχε! :P

Ανώνυμος είπε...

Είσαι θεοπάλαβος. . .
Μόνο αυτό έχω να πω. . .
Τα λέμε gansta-boy. . .

yourmusicride είπε...

Ευχαριστώ Γιώργο:)

Θα τα πούμε σύντομα ρε, έχε το νου σου!