Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Τσιμπούρια, πολιτική και άλλα εξωτικά πουλιά

Είμαι ένα μικρό χελωνάκι χωρίς όνομα, τα μικρά χελωνάκια δεν έχουν όνομα!

Μετά το πρωινό μου που αποτελείται από λιχουδιές όπως φύλα συκής και ρώγες σταφυλιού, η Ηλιάνα με έφερε μέσα στην κουζίνα όπου ο Θανάσης έτρωγε το πρωινό του (αυτός προτιμάει γάλα με δημητριακά). Μετά από κάμποση ώρα παιχνιδιού η Ηλιάνα παρατήρησε ότι είχα κάτι περίπου στον λαιμό (στο αντίστοιχο σημείο που είναι ο σβέρκος σας), ήταν κάτι σαν ένα μπιμπικάκι και ήταν στο χρώμα του δέρματος μου. Το έδειξε στον Θανάση και αυτός είπε ότι είναι τσιμπούρι (από εκεί πρέπει να βγαίνει η έκφραση «έκατσε σαν τσιμπούρι στον σβέρκο μου»). Τα τσιμπούρια μου είπε ο Θανάσης, είναι κάτι κακά ζουζούνια που χώνουν την μουσούδα τους στο δέρμα σου, ρουφάνε το αίμα σου και όσο πιο πολύ αίμα ρουφάνε τόσο πιο πολύ μεγαλώνουν. Εγώ στην αρχή τρόμαξα, αλλά ο Θανάσης με καθησύχασε λέγοντάς μου ότι δεν είναι κάτι τρομερό, και ότι στο δασάκι έχει δει χελώνες που έχουν πολλά τσιμπούρια στα πόδια τους, στον λαιμό τους ακόμα και στο καβούκι τους.
Πήρε μια χαρτοπετσέτα και τράβηξε το τσιμπούρι και βγήκε από το δέρμα μου. Στην αρχή πόνεσε λιγάκι αλλά χάρηκα τόσο πολύ που έφυγε από πάνω μου που δεν με ένοιαξε. Ήταν σαν μια μικρή φακή και η μουσούδα της ήταν πολύ μικρή, το συνολικό δε θέαμα αηδιαστικό...

Αργότερα πήγαμε στο δωμάτιο του Θανάση με την Κατερίνα και τον Αναστάση, όπου ο Αναστάσης μας έδειξε ένα βίντεο με ένα περίεργο εξωτικό πουλί που μπορεί να μιμηθεί ένα σωρό ήχους! Αξίζει να το δείτε (όχι σαν την Τατιάνα) !!!



Ακόμα σήμερα το βράδυ ο Αναστάσης, η Ηλιάνα, ο Θανάσης και ο Ζώης πιάσανε πολιτική κουβέντα. Σε λιγάκι ανέβηκαν τα αίματα και όπως γίνεται πάντοτε τους άκουγα χωρίς να χρειαστεί να στήσω αυτί! Η Ηλιάνα γρήγορα αποχώρησε (μάλλον γιατί είχε κάτι καλύτερο να κάνει), και έμειναν οι υπόλοιποι να συζητάνε για διάφορα θέματα. Συνέχεια άκουγα για έναν Βενιζέλο και έναν Παπανδρέου. Ο Ζώης υποστήριζε αυτόν τον Βενιζέλο αλλά τα παιδιά δεν ενθουσιάζονταν με κανέναν από τους δύο, όπως και ο Ζώης βέβαια αλλά δεν μπορούσε και δεν ήθελε να το παραδεχθεί.
Λοιπόν νομίζω ότι κατάλαβα τι είναι η πολιτική.
Πολιτική είναι κάτι που όλοι το βρίζουν και δεν το θέλουν αλλά κατά βάθος τους αρέσει και όλο με αυτό (θέλουν να) ασχολούνται!

Εγώ δεν ξέρω τι είναι η πολιτική αλλά δεν μου αρέσει και πολύ, όπως και στα παιδιά βέβαια αλλά αυτά είναι υποχρεωμένα να ασχολούνται μαζί της. Βλέπετε εμείς οι χελώνες ζούμε πολύ πιο απλά και ήρεμα χωρίς σκοτούρες και πολιτικές όπως εσείς οι άνθρωποι. Περίεργοι που είσαστε εσείς οι άνθρωποι!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

aaaa ton Skandalidi ton ksexases! mou fainetai akoma kai ta xelwnakia propaganda kanoun kyrie teamer mas! xmmm...! na labete sobara ypopsi to sxolio mou sas parakalo!

Ανώνυμος είπε...

Geia Tanasaki! (exeis to msn mou wre, giati den mpaineis?) Wraio k to diko sou blog, oxi ta blogs mou apo to allo site den exw kratisei backup, exw omws taksei stous admins na mou kratisoun ena me apo ola.

nikisot είπε...

xelwnaki tyxeros eisai
kill me kalytera apo to na akousw gia thn politikh sthn ellada...