Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Πρωινή κουβεντούλα

Είμαι ένα μικρό χελωνάκι. Δεν έχω όνομα, τα μικρά χελωνάκια δεν έχουν όνομα!

Δεν πρόλαβα να χαρώ τις βολτίτσες μου σήμερα και άρχισε το πείραγμα! Η Ηλιάνα με πήρε και πήγαμε στην κουζίνα, όπου ο Θανάσης έφτιαχνε πρωινό καφέ ... στις 12. Φαινόταν κουρασμένος και ξενυχτισμένος, η Ηλιάνα του είπε κοροϊδευτικά «πάλι διάβαζες μέχρι αργά χτες βράδυ να φανταστώ ε;». Ο Θανάσης δεν απάντησε και έκανε πως δεν ακούει, συνέχισε να φτιάχνει τον καφέ του και μουρμούρισε «δεν υπάρχει ζωή πριν τον καφέ», σέρνοντας τα πόδια του. Ο Θανάσης πίνει τον καφέ του ελληνικό, όπως ο παππούς του. Του αρέσει να ρουφάει τον καφέ του κάνοντας θόρυβο, σαν τον παππού του που τον λένε και αυτόν Θανάση. Μου είπε ότι έτσι πίνουν τον καφέ τους οι μερακλήδες. Έχετε ένα κόλλημα εσείς οι άνθρωποι με το να κάνετε θόρυβο! Τι κακό και αυτό! Τον παππού του Θανάση δεν τον έχω γνωρίσει ακόμα και μου φάνηκε παράξενο που έχουν το ίδιο όνομα γιατί όλοι θα μπερδεύονται και δεν θα ξέρουν για ποιον μιλάνε. Μα καλά τόσα ωραία ονόματα υπάρχουν, Θανάση πήγαν να τον βγάλουν?

Η Ηλιάνα φοιτήτρια και αυτή, μου είπε ότι στη σχολή της ασχολείται με τους υπολογιστές που είναι μια ξένη λέξη για τα κομπιούτερ. Δεν κατάλαβα γιατί της αρέσει να λέει ξένες λέξεις αφού υπάρχει ήδη αντίστοιχη λέξη στα ελληνικά. Μάλλον έτσι θέλει να κάνει την έξυπνη και την διαβασμένη, αφού δεν είναι σωστή και καλή φοιτήτρια. Ο Θανάσης μου τα είπε αυτά, και μου είπε ότι «χαλάει την πιάτσα, πήρε το πτυχίο μόλις στα πέντε χρόνια, και ο μπαμπάς θα μου τα πρήζει μετά να πάρω και εγώ γρήγορα το πτυχίο». Μέτα είπε κάτι κακό για τις γυναίκες Τι είναι αυτό το πτυχίο, θα σας γελάσω. Απ' ότι κατάλαβα πτυχίο είναι ένα χαρτί που όλοι θέλουν να το έχουν και μετά μετανοιώνουν. Εμ βέβαια τόσο χρόνια για να πάρεις μόνο ένα χαρτί? Γι' αυτό πρέπει να λένε ότι οι φοιτητές είναι τεμπέληδες!
Το πτυχίο δεν είναι κάτι χρήσιμο όπως είναι τα λεφτά που είναι και αυτά κάτι χαρτιά που όλοι θέλουν να έχουν και κάνεις δεν το μετανιώνει που τα έχει. Υπάρχουν βέβαια και μερικοί που λένε ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, αλλά αυτοί νομίζω ότι λέγονται άνεργοι.

Περίεργοι που είσαστε εσείς οι άνθρωποι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: