Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Μια μικρή μετακόμιση

Είμαι ένα μικρό χελωνάκι. Δεν έχω όνομα, τα μικρά χελωνάκια δεν έχουν όνομα!

Σήμερα είχαμε μετακόμιση. Ήρθε μια περίεργη κυρία στο σπίτι, με τα μαλλιά της ανακατεμένα έβαλε στο ραδιόφωνο κάτι τύπους που τραγούδαγαν κάτι παλιά τραγούδια και επειδή αυτοί (οι τύποι) πρέπει να είναι όσο παλιοί όσο και τα τραγούδια τους, ξεχνούσαν να πάνε στον επόμενο στίχο. Δεν πρέπει να κάνουν και μεγάλη επιτυχία αν θέλετε την άποψή μου. Ο Θανάσης που ήρθε να με πάει στον πάνω όροφο αγουροξυπνημένος (όπως πάντα), μουρμούρησε «πάλι τους παπάδες έχει βάλει πρωνιάτικα θεέ μου!».


Αυτοί οι παπάδες απ' ότι μου είπε ο Θανάσης κάνουν τελικά μεγάλη επιτυχία! Δεν το περίμενα με τίποτα γιατί δεν είναι ούτε όμορφοι, ούτε νέοι, άσε που είναι και τρομακτικοί. Φοράνε μόνο μαύρα ρούχα και έχουν μακρυά μαλλιά και γένια. Μοιάζουν με κάτι παιδιά που βλέπω να περνάνε κάτω στον δρόμο, που φοράνε και αυτά μαύρα ρούχα και έχουν μακρυά μαλλιά, αλλά πολλές φορές τα ακούω να τους βρίζουν. Περίεργο μου φαίνεται αυτό, μάλλον θα τους ζηλεύουν που αυτοί είναι τόσο διάσημοι και γνωστοί και κυκλοφορούν με μεγαααάλα αμάξια, ενώ αυτά κυκλοφορούν με τα πόδια και κανείς δεν παίζει τα τραγούδια τους στο ραδιόφωνο.
Οι μεγάλοι άνθρωποι (όπως ο παππούς του) πηγαίνουν τουλάχιστον μια φορά την βδομάδα και τους βλέπουν να τραγουδάνε, αλλά δεν μένουν σ' αυτά... κολλάνε και φωτογραφίες τους στον τοίχο και επειδή δεν μπορούν να περιμένουν μέχρι την Κυριακή που θα πάνε να τους δουν, τους ακούνε και στο ραδιόφωνο! Μάλλον τους αρέσει που τα λένε αργά και έτσι τα καταλαβαίνουν εύκολα, φαντάζεστε να τραγούδαγαν σαν αυτούς τους σκούρους τύπους που δεν καταλαβαίνουν ούτε και οι ίδιοι τι λένε?

Τέλος πάντων, αυτή η περίεργη κυρία ήρθε στο σπίτι μας και το έκανε άνω κάτω! Το γέμισε νερά και σκόνες και μας έδιωξε όλους από εκεί που καθόμασταν! Έμενα από το μπαλκόνι μου και τον Θανάση από το δωμάτιο του. Ο Θανάσης δεν πρέπει να την συμπαθεί πολύ γιατί μου είπε ότι έτσι που ανακατώνει τα πράγματά του, μετά δεν βρίσκει που τα άφησε. Τον ρώτησα τι δουλειά κάνει αυτή η κυρία με τα περίεργα μαλλιά και γιατί έρχεται στο σπίτι μας και μας το βρωμίζει, και μου απάντησε ότι είναι καθαρίστρια και η δουλειά της είναι να καθαρίζει το σπίτι και να το βάζει σε μια τάξη. Κάπου εδώ μπερδεύτηκα αλλά δεν ασχολήθηκα και πολύ. Το μπαλκόνι στον πάνω όροφο είναι το ίδιο με το δικό μου μπαλκόνι αλλά τα βλέπω όλα από πιο ψηλά και αυτό μου άρεσε!

Στον πάνω όροφο μένει ο Αναστάσης και η Ηλιάνα. Δεν πρόλαβα να δω και πολλά πράγματα γιατί ο Θανάσης βιαζόταν να με αφήσει, για να πάει να κοιμηθεί ... πάλι. Του Θανάση του αρέσει πολύ να κοιμάται και λέει ότι ο ύπνος είναι υγεία. Εκεί πέρα που έπαιζα και σκαρφάλωνα στο πεζούλι του μπαλκονιού έπεσα από την ανάποδη και δεν μπορούσα να γυρίσω... Κουνούσα τα χέρια μου και τα πόδια μου αλλά δεν κατάφερνα τίποτα μέχρι που ξύπνησε ο Θανάσης και με πήρε να πάμε κάτω. Ουφ!

Καλύτερα να φύγω όμως πριν γυρίσει ο Θανάσης και με πιάσει στο κομπιούτερ γιατί μπορεί και να θυμώσει. Τώρα που το θυμήθηκα καιρό έχει να πει κάτι κακό για τις γυναίκες! Περίεργοι που είσαστε εσείς οι άνθρωποι!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tora pou argope8ainei o kyrios Paraskeuaidis auto to keimenaki prepei na ginei "must"! panta epikairos my friend! keep on writing! exeis talento telika esy!

yourmusicride είπε...

Όταν το έγραψα δεν έπαιζε στις ειδήσεις το θέμα του Χριστούδουλου... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!