Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Γιορτές

Είμαι ένα μικρό χελωνάκι χωρίς όνομα, τα μικρά χελωνάκια δεν έχουν όνομα!

Καλή Χρονιά, Χρόνια Πολλά και όλα τα σχετικά. Καιρό έχουμε να τα πούμε και αποφάσισα ότι αρκετό καιρό χαλαρώσατε και είναι καιρός να μπείτε στους καθημερινούς ρυθμούς. Εγώ σαν χελωνάκι ξεκουράστηκα πολύ στις γιορτές, όχι ότι όταν δεν έχετε γιορτές εγώ δεν ξεκουράζομαι αλλά δεν έχει σημασία! Εδώ στο σπίτι τις δύο αυτές βδομάδες το σπίτι ήταν καταστολισμένο με την προσωπική πινελιά της Κατερίνας, η οποία επειδή πολλές φορές το βράδυ δεν μπορεί να κοιμηθεί κάθεται και τακτοποιεί και στολίζει το σπίτι. Της είπα όταν με το καλό πάρει σύνταξη να πάει σε καμιά σχολή εσωτερικής διακόσμησης (κι όμως υπάρχει και τέτοια).

Την πρωτοχρονιά έγινε χαμός από δώρα! Εμένα βέβαια δεν μου πήρε κανείς τίποτα, ίσως γιατί δεν πήρα και εγώ σε κανέναν τίποτα. Ο παππούς Θανάσης πήρε
καινούργιες πιτζάμες, ο Πολυζώης μια φόρμα, η Κατερίνα μια γλάστρα με ένα χριστουγεννιάτικο φυτό και ένα ημερολόγιο, ο Αναστάσης πήρε ένα ημερολόγιο και ένα κινητό, η Ηλιάνα τον Μικρό Νικόλα σε Νέες Περιπέτειες, και ο Θανάσης μποξεράκια και ένα βινύλιο. Ήταν πολύ ωραία κόψαμε την πίτα και το φλουρί το κέρδισε ο Θανάσης, μετά ανταλλάξαμε τα δώρα, και ταυτόχρονα τρώγαμε και πίναμε. Μετά ήρθε η ώρα να παίξουμε το καθιερωμένο 31. Ο Θανάσης φαινόταν λιγάκι ζαλισμένος από το κρασί και τις μπύρες και μου ψιθύρισε στο αυτί να μην ανακατεύω πότε κρασί με μπύρα... Στην αρχή κέρδιζε αλλά όσο πέρναγε η ώρα για κάποιον περίεργο λόγο σαν να ήθελε να χάσει για να τελειώνει. Στο τέλος κερδισμένη βγήκε η Ηλιάνα. Η Κατερίνα δεν μας καταδέχθηκε, κάτι σαν τον Άγιο Βασίλη.

Γενικά τα Χριστούγεννα έπεσε πολύ λιώσιμο. Ο Θανάσης μου είπε ότι είδε 4 season από μια εκπληκτική σειρά που λέγεται The Wire μόλις σε μια βδομάδα! Επίσης ήρθε ο φίλος του ο Παναγιώτης στην Αθήνα από την Κω που υπηρετεί την μαμά πατρίδα οπότε για μερικές μέρες τον χάσαμε λίγο... Μου είπε ότι για τέτοια είναι αυτές οι γιορτές οικογένεια και φίλοι και τίποτα άλλο, και ότι το έχει συνήθεια στις διακοπές να μην ασχολείται με υποχρεώσεις, μαθήματα και τέτοια.
Ακόμα και την χρονιά που έδινε πανελλήνιες ο αθεόφοβος είχε πάει Αυστρία μια βδομάδα και δεν λυπήθηκε τις καταχρήσεις, ξενύχτια κλπ. Είπαμε κανείς δεν θέλει να εργάζεται τα Χριστούγεννα αλλά δεν χρειάζεται να κάνεις ιδεολογία για να δικαιολογήσεις τον εαυτό σου! Όλα αυτά μου τα μαρτύρησε όταν ψαχουλεύοντας τους φακέλους του βρήκα αυτές τις δυο φωτογραφίες και αναγκάστηκε να μου τα ξεράσει όλα! :P

Είναι από τα Χριστούγεννα 2006 του Θανάση στην Αυστρία οπού ο συμπαθητικός Αυστριακός (στα αριστερά) προσπαθεί να τον ξυπνήσει φωνάζοντάς του σεισμός σεισμός!! Αφού απέτυχε αυτό ένα καλό ταρακούνημα έκανε τελικά την δουλειά του! Μάταια προσπαθούσε να με πείσει ότι τα πρησμένα μάτια στην δεύτερη φώτο είναι από το πολύ διάβασμα και παραδέχθηκε ότι την πρώτη νύχτα επί Αυστριακού εδάφους ήπιε τον άμπακο...

Φέτος ο Θανάσης ήταν πιο ήρεμος αλλά ο παππούς Θανάσης είχε κέφια και όρεξη για πολύ κρασί. Πρέπει να το έχει το όνομα τελικά... Μου εκμυστηρεύθηκε μια φορά μετά από τέσσερα ποτήρια κρασί ότι όσα χρόνια και αν περάσουν αυτό το κρασί δεν το χορταίνει με τίποτα! Δεν ξέρω άμα σας έχω πει ότι στην πίσω αυλή του σπιτιού έχουν βάλει δυο βαρέλια με κόκκινο κρασί. Οπότε κάθε μεσημέρι στο τραπέζι υπάρχει κρασάκι...

Εμένα το κρασί δεν μ' αρέσει, προτιμώ το νερό! Περίεργοι που είσαστε εσείς οι άνθρωποι!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

8anasis xoris tzives! TELOS...!
auti einai foto! "Odigw kai eimai liwma kai mou teliose to pioma" pou leei kai to prosfato laiko asma asmatwn!(Karras singin') xaxa! Kali Xronia xelwnaki an kai 8a eprepe na koimasai tetoia epoxi!!!! periergo pou eisai!

Ανώνυμος είπε...

Ti tsaxpiniariki sexoboba einai touti? (K)(K)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά στο αβάφτιστο χελωνάκι. Μεχρι να αποχτήσεις ( χριστιανικό) όνομα θα γιορτάζεις μαζί με το αφεντικό σου.
Από οτι εχω καταλάβει είσαι και φιλόμουσο ζωντανό κι έτσι αποφάσισα να σου κάνω δώρο ένα δίσκο μουσικής με τίτλο: "Στρουμφαγώνες".
Για τον παπού Θανάση έχω τον δίσκο "Κλέφτικα" με την υποχρέωση να σου μάθει να χορεύεις τον "Ηλιο"
Για τον τζιβα Θανάση έχω τα LP:
Xιωτης : Το τελευταίο ηλιοβασίλεμα
Μητσάκης : Τα μεγάλα τραγούδια
Ποταμίτης: Ιστορίες του παπου Αριστοφάνη
Haig Yazdjan: Talar
Kαι τέλος το Rock n' Roll :Golden Oldies (για την Κατερίνα)
Η μόνη σου υποχρέωση αν θες να παραλάβεις σύντομα το δώρο είναι να ανέβεις στη Θεσ\νίκη εσύ ( δύσκολο) ή ο Θανάσης.
Αλλιώς η αποστολή θα αργήσει λιγάκι.
ΥΓ1. Εννοείται οτι πρόκειται για σοβαρή προσφορά
ΥΓ2. Οι δίσκοι ειναι σε άριστη κατάσταση ( καινουργιοι 6/7)

Ανώνυμος είπε...

γεια σου χελωνακι χωρις ονομα!αληθεια γιατι δεν εχεις βρει κανενα?παρε ενα ονομα απο τα χελωνονιτζακια!θυμασαι πως λεγονταν?
βασικα μπηκα σημερα στο blogg μου και ειδα οτι μου ειχες αφησει μηνυμα!ειμαι η δεσποινα με το graffity!(τι σου λεω τωρα εε?)
βασικα ουτε που ξερω πως λειτουργει το ολο θεμα του blogg!για μια εργασια στην πληροφορικη για το σχολειο το εκανα και δεν ξανασχοληθηκα!για αυτο δεν γραφω πλεον!
κατι ασχετο τωρα!και εγω μενω πετρουπολη και παω στο πρωτο λυκειο!αυτα!ελπιζω να ξαναμπω συντομα!και να καταλαβω επιτελους πως λειτουργει!γεια σου!

yourmusicride είπε...

@numetal-ode

Καλή Χρονιά και καλά μυαλά!:)

@vourlakis
οου γεαααα μπειμπι!!!

@vaglan
Λίγο δύσκολο να έρθω είτε εγώ είτε ο Θανάσης στην Θεσσαλονίκη αν και την αγαπάμε πολύ και οι 2...:) Ευχαριστώ πάντως!

@despina
Εγώ δεν τα ξέρω αυτά τα χελωνονιντζάκια! Αλλά όπως εξηγώ και στο πρώτο ποστ μου τα χελωνάκια (και ειδικά τα μικρά) δεν συνηθίζουν να έχουν όνομα!!
Το θυμάμαι το blog τους. Μου είπε ο Θανάσης ότι και αυτός πήγαινε στο λύκειο και με ρώτησε ποιον καθηγητή έχετε στην πληροφορική. Επίσης για κάποιον λόγο μου είπε να πεις χαιρετίσματα στον διευθυντή σου:P

Άμα συνεχίσεις το blogάρισμα πες το μου ε!

Μόγας Γεώργιος είπε...

Austrian friends sucks. . .
Ios maga mu . . .
Ta spasame ola. . .
na sai kala kai gia ta comment su. .

yourmusicride είπε...

Πρέπει να ξαναπάμε Ιο ρε! Καλά έκανες μαλακία τότε που δεν είχες έρθει Αυστρία...